Bebeğim 4 aylık sadece mama ile besleniyor. 6 aylık olduğunda mamayı bıraktırmayı düşünüyorum çünkü normalden kilolu dedi doktor. Obez olur diye korkuyorum. Sizce hangisi daha iyi gelir keçi sütü mü inek sütü mü. Devam maması önermeyin çünkü mama yerine süte geçiş yapmak da kararlıyım inşaallah