Arkadaşlar şimdi bir sitede gördüm bebeklere bakla verilmemesi gerekiyormus bunu biliyordum ancak emziren annelerin de bakla yememesi gerekiyormus sütten geçiyormuş bunu ben bilmiyordum sizlerle paylaşmak istedim ki ben 2 3 gün önce bakla yemiştim bir sıkıntı olmadı ama yine de bundan sonra yemem. Hastalığın adı FAVİZM sizler de isterseniz araştırabilirsiniz.