MomyT benim oğlumda var. Şuan 29 günlük. Hamileyken detaylı ultrasonda her iki böbrek kanalında da genişlik çıkmıştı. İkiside yaklaşık 6 mm kadardı. Doktor doğuma kadar geçebilir erkek çocuklarında çok sık rastlanıyor dedi. Ama son ultrasonda da doktor genişlik duruyor doğumdan sonra ilk bir ay içinde ultrason çektirin mutlaka dedi. 17 günlükken ultrason çektirdik. Çocuk cerrahı gördü sonuçları ileri seviye değil ameliyatlık bi durum yok ilaçta başlamayacağım ama bir yaşına kadar iki ayda bir ultrason çekilecek genişleme artıyor mu bakacağız, Bir yaşına kadar geçiyor genelde dedi. Ayrıca böbreklerin asla enfeksiyon kapmaması gerekiyor bu sebeple sünnet olması lazım dedi ve iki gün önce sünnet oldu oğlum. Sünnet genişlemeyi durdurmuyor ama enfeksiyon riskini azaltıyor. Benim konuyla ilgili tecrübelerim bunlar.