Edaegemen0605 aynılarını bende yaşadım gep kucağımda emerken uyuyodu yerine koyunca uyanıyodu 2 aylık olana kadar öyle devam etti sonra herkes salla uyudun dedi bende o anı kurtarmak için salladım şimdi 3 aylık o kadar pişmanım ki salladığıma ayağımdan bırakınca açıyo gözlerini uyumuyo benim tavsiyem sallama ninni sesi aç, battaniyeyi rulo yapıp bebeği ona yatır kendini kucakta zannetsin İnşaALLAH uyur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻