ant331 Fulyaalinmina Keşfediyor olabilir dilini. Yada su ver biraz istersen. Ama ben sıkıntı görmedim. Değişik şeyler yapıyorlar. Kızım gecen ay dişlerini gıcırdatma olayına girdi. Bir hafta sonra bıraktı. Devamlı kontrol et ama yapma diye uyarma bence daha çok yapıyorlar çünkü.
343423betb Fulyaalinmina sizde dilinizi damağınıza değdirin istemsiz kasılır ben denedim benimde fotoğraftaki gibi oldu :) uyarmadan bir kaç gün daha takip edin olmazsa doktora gidersiniz ama unutur bence
Fulyaalinmina 343423betb ya aslında bir çok degsiik şeyler yapıyor ama kasılma gibi yapınca tedirgin oldum doğru haklısınız bende denedim öyle oldu ☺️
Splash-Splash-Love Gözlerini falan da açıyor demişsiniz bilmiyorum herkese normal gelmiş ama bana normal gelmedi. İçinize şüphe düşürmek istemem ama bişey hissettiysem yazmasam kendimi kötü hissederim. Hatta az önce çıktım posttan okudum sonra vicdanım el vermedi geri aradım buldum postu. Bence bir görünün doktora. Umarım dedikleri gibi sadece keşfetmeye çalışıyordur.
Deletedmom78654 Vefaanadnyadigar takip edin bence bir kaç gün daha devam ederse doktora götürün . Çünkü değişik bir hareket . Oyun da yapıyor olabilir. Allah korusun nöbet gibi bişey de olabilir. İnşallah geçici bir şeydir korkmayın
Fulyaalinmina Deletedmom78654 nöbet olduğunu sanmıyorum yapınca gülüyor çünkü huy gubi yaptı ama devam ederse goturcm
pembeninkurku Fulyaalinmina inşallah bişeyi yoktur 🙏 belki alışkanlık yapmıştır çocukları biliyorsun😂
Fulyaalinmina pembeninkurku bende öyle düşünüyorum canım çünkü hoşuna gidiyor dil falan çıkarıp tükürük yapıyordu bir ara
ftsdmrhn Ya bence oyun yapıyordur. Oğlum 6 aylık ağzını şekilden şekile sokuyor. Dilini sürekli burnuna degdiriyor, alt dudağını emiyor, bazen ağzını açıyor benom aklıma hiç kötü şeyler gelmedi, yeni keşfettiği şeyleri oyuna dönüşturuyor işte.