Meryemannesi Ultraslan40 henüz 3 ay 10 günlük olduğu için ve acemi anne olduğum için ihtimal verememiştim 🥲
Ultraslan40 Meryemannesi yani yarılmış gibi gözüküyor yani diş çıkacağı yeri ayarlamış galiba. Eğer ki öyleyse inci gibi gizleri olsun boncuk gözün.😂
Anne03 Meryemannesi aynen cok erken 3 aylıkmış daha kuzucuk benimkinin 9 aylıkken cıktı ama kızımdada aynı böyle yarıllma oldu sonra diş uzadı her bebek farklı
durucinar Bizimde öyle yerini ayarlıyor dedi drmuz bugün ama bizim köpek disimiz çıkıyor 4ayligiz daha ablasının ağzında birtane bile dışı yoktu bir yaşına kadar 🤪 bu arada maşallah çok tatlı