Kızlar merhaba 37 gün önce sezaryen doğum yaptım ilk 15 gün kanamam oldu sonra bitti bugün tekrardan kan geldı ve kasıklarımda agrı var adet mi oldum demek bu ? Yoksa lohusalık kanaması mi halâ 20 gündür kanama yoktu kesılmıstı ama ? Daha kırkım bile çıkmadı adet olmuş olabilmem normal mi