Miniminimini bol bol su için ödem doğumdan sonra da olabiliyor. Benim hamilelikte hiç ödemim olmamıştı ama doğum sonrası oldu tırnaklarımda dolama oldu batıktan. Doktorum bana bol sıvı bol su demişti hem süt için hem de ödemin gitmesi için. Ne kadar çok içerseniz o kadar kısa sürede geçiyor☺️