merhaba hanımlar..bugün 4 gündür kızımın ateşi olduğu için 2. kez doktora götürdüm idrar tahlili yaptı ve enfeksiyon cıktı.2 ay önceki konyrolünde de enfeksiyon var demişti . neden kaynaklı olabilir alt değişimini sık sık yapıyorum molfix bez kullanıyorum su veriyorum gün içerisinde başından geçiren var mı bu durumu nelere dikkat etmem gerekiyor?