Kızlar doğum yapalı 50 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım 37. günümde kahverengi leke ile başladı adet görüyorüm gibi 3 gün sürdü kanamam ben hemen regl oldum sandım. Bugün de yine kahverengi leke ile başladı yine kanamam var anlamadım bu regl mi yoksa hala devam mı ediyor kanama böyle olan var mı