Merhabalar. Sezerhan ile doğum yaptım. Lohusa dönemimde ilk 15 gün kanamam oldu sonra kesildi. 3 gün sonrasında aşırı kanamam başladı resmen depend kilot pedler 1 saatte doluyordu. Doğumda kist de alındı. Bugün 44 günlük oldu ve hala kanamam devam ediyor. Doktorumla görüştüm adet gördüğümü söyledi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı??