ejderyaaa Göz altı kırışıklıkları torbalanmasi yüzde solukluk siyah nokta sivilceler leke ne ararsan var yani hepsini geçtim bu soluk görünüm beni acayip geriyor Allah’ın aşkına yok mu bı çaresi ya 😔
Emir_karan ejderyaaa ben Kahveninin dibiniiii sürüyorum içine biraz zeytin yağı biraz limon haftada iki defa yapıyrum bazen limonla karbonatııı karıştırıppp sürüyorum .sütümü sürüyorummm.doğuma yakın güneş yanıkları oldu yüzümde naptıysamnn geçmedi .sonra doğumdan sonra bebeğimin ilk çişli bezini yüzüme sürdüm.geçtim yani yüzdende hiç bişy yok 😅
Sevilayy_1 ejderyaaa çocuk biraz büyüyünce hayat normale dönüyor uykusuzluk cildin çok yoruyor uygun bi yöntem ile yengem lekelerinden kurtuldu ruşur taşı ve alovera ile 😍
Muverrih ejderyaaa 40 yaşındakilerin küçük çocuğu yoktur muhtemelen ondan 😂 Ben bırak kendimi şu ara eve bile bakamıyorum bunalım hat safhada.
NurrA Canlılık için nem bombası var Garnier in onu önerirm düzenli bakım yapmak gerek ama tabi çocukla pek de mümkün olmaya biliyor bir de çok takma kafana kendini nasıl hissedersen herkes de seni öyle görür eminim her halinle güzelsindir 💜
ejderyaaa NurrA Kastettiğinz krem kutusu seklinde olan mi parfüm kutusu seklinde olan mi acaba yada fark ediyor mu
Annesi23 Emir_karan ne yaptınız ne yaptınız 😮 hayatımda duyduğum en saçma şeyler sıralamasında ilk 3 e girer sanırım iyi ki mikrop kapmamışsınız
Roseses Emir_karan ay ben anne sütünü yüzüne süreni duydum porselen gibi yapıyor lekeleri alıyormuş falan da çişini sürmek de ne biliyim nerden aklınıza geldi 🙈🙈🙈
Mirac_21032019 Annesi23 bayanin yaptigi sey sacma evet ama çişten mikrop kapilmaz çişte antiseptik vardir aksine mikrop öldürücü ozelligi vardir
Emir_karan Annesi23 kızzzz öyle deme .bak sor annene bilmiyommm biliyor mu.eskiler bilir İnan yüzüme sürdüm hadda hemşireler şaşırdı .inanmıcnnn ama ertesi gün yüzümdeki güneş lekesi yok oldu .😅
ejderyaaa Emir_karan İlk defa duydum benm kiler kaldı maalesef 22 aydır geçecek olsaydı geçerdi sanrm
Emir_karan ejderyaaa bnde diyodummm bndedeee kalcakkk DİE .ama şükür oğlumun ilk çişli bezi sürdüm geçti
Muverrih Emir_karan ejderyaaa Bizim doğumdan sonra bir havlu ile silerler yüzünü leke kalmasın diye. Benimde öyle oldu gerçekten temiz bir havlu ile sildim olan lekeler bile gitti hiç gerek yok bence öyle şeylere 🤷
DominikCumhuriyeti1 ejderyaaa bende 23 yaşındayım ıkı kızım var ben bır kılo aldım bır gözeneklerim yüzümde altif bır de egzama var benım saçlarımda kapalıyım bone bıle koyamıyorum bazen bunalımlara giriyorum mahfoldum dıye çok zorrr geçen eşim bana kuaförnde göedüğü bir kutu kıllı maske getirdi kuzum kullandım bırkez iyi geldi göseneklere ama sivilcelerim halen iltihaplı çıkıyor egzma desen almış başını kaşa kulağa sıçramış
Reyhann ejderyaaa ablamda aynı şekildeyfi göz altı morlukları VS bir network firmasında üyeyim ve oranın ürünlerini kullandı ilk kullanımda büyük ölçüde fyda etti
Reyhann ejderyaaa burdan paylaşımı yasakmış ama hnclf nar serisi yazarsanız gogole a çıkar dilerseniz gönderim de sağlarım bu arafa firmayı kısaltarak yazdım bana reyhan8ziya dan ulaşırsanız yardımcı olurum
Emir_karan aybukemom çişi canm ilk çişi bnde ilk başta olurmuuu yaaa öyle şey diyodummm ama insnnn iyiki yaptım vlla .yüzümde birtane leke kalmadı