Miniminimini Merhabalar ben 4 gün oldu doğum yapali bacaklarım hala sis ve döküntü kaşıntı olmaya başladı nedendir Bilgisi o var mi
Jument Miniminimini doğumdan sonra benimde bacaklarım ve ayaklarım şişmişti. 1 hafta sonra geçti.. yalnız kaşıntı ve döküntü olmadı bende.