Yusraninannesi 2 bucuk ayligiz ama hala dosdogru bi uyku duzneimiz yok gunduz uykusu saten yok hep sekerleme yapiyo 15 dk en fazla oda yaninda yatarsam sizin bebeisler nasil 😶
Oyku_nisa Yusraninannesi aynn benimkide öyleydi 3.5 aylıktan sonra düzeldi gece uyuyor Allah’a şükür ama gündüzleri aynı yine 5 yada 15dk arası hatta uyutup wcye zor gidiyorum hemen uyuyaniyor :)))
Yusraninannesi Oyku_nisa cok uzuluyorum gercek bazen buyumecek sniyorum uyuya uyuya buyumesi gerek bebeklerin ne biliyim ya kafam cok karisik 😂
Brsnysr Kızım da öyle ben gün için de bazen rezene veriyorum 1 kahve kaşığı kadar 1 fincanda kendim içiyorum