ikiKudurukAnnesi Linamommg 1 hafta sonra 9 aylık olucaz benimki de bazen parmak ucuna basıyor normal diye düşünüyorum bakalım bende küçükken parmak ucunda yürüyomuşum 🙈🤷
Pinar_kb Linamommg hepsi balerin olcak 😁 benimki de öyleydi düzeldi şmdi normal basıyor ama arada balerinlik yapıyor yine 😊