balannesiii 3,5 aylıkken yaptırdım sedasyon yöntemi ile oldu uyku hali yarı baygın şekilde yani 5 6 saat aç kalması gerekdi sünnet öncesi ne yapıldı bilmiyorum ama çıktıktan sonra 5 saat kadar hastane de kalmaya devam ettik o sırada pansumanı biz yapmadık hemşireler yaptı zaten çişini yaparken falan epey bi ağladı eve gelince krem ve batticonla 1 hafta kadar biz pansuman yaptık 2. Güne bir şey kalması tek sorun pansuman yapmaktı 1 haftada da iyileşti