Merhaba, benim oğlum 9 aylık 7. Ayına kadar gece de olsa 4 saatte bir emzirdim şimdi de geceleri sadece bir kere mama veriyorum. Uyuyor olsa bile uykusunda içiyor. Bebekler bizim gibi o kadar saat açlığa dayanamazlar. Kan şekeri düşer bu yüzden uyanamazlar zaten. Bence gece beslenmesini kesmeyin