Kuzum11 Merhaba siz yeni doğan bebeklerinizi nasıl uyandırıyorsunuz valla onu uyandırcam derken benim uykum geliyor :( ne zaman bitcek bu uyandırma çabaları 17 günlüğüz?????
menekseyagmr Kuzum11 burnunu hafifçe sıkarak, bezini değiştirerek yada topuklarına dokunarak uyandırılabilir
Uyurgezer_peri Kuzum11 bez değişimi en ise yarayan bence. Altını da biraz soğuk bi pamukla silerseniz uyanır. Sonra tekrar dalmadan meme 😊😊 hayırlı olsun, Allah bağışlasın 🤍
Mehtapakgl Kuzum11 sinirimden ağladığın olurdu. Sarılık olmuştuk birde uyandırma kadar 🤦🏻♀️ alt açma ıslak mendille ayaklarına avuç içine sür. En iyisi üst değiştirme ve alt açma . Uyanmıyor diye bırakma kuzunu emzir hep. Sık sık emzir
Kuzum11 Vanilya valla yapıyorummm bazen yok yani banamasın demiyor eziyet ediyoruz üstünü soy et üşütücez diye korkuyorum ne zman bıraktınız uyandırmayı??
Vanilya Kuzum11 Canım o zaten uyanıcak şu ilk doğduğu zamanlar geçsin 40 I.çok zor oluyor ama bu şekilde bayağı uğraşıyordum bende. Sarılık değerleri ortada olduğu için öyle oluyor. Eziyet olmaz canım sen uyandır besle yavrunu sık sık
yaas511 Kuzum11 burnunu minik minik sık uyanır 😊 onun dışında göğsünden süt sık biraz ağzına doğru sür yavaş yavaş tadı alınca da uyanır uykuyu sevsin bence hiç yakınma ilerleyen zamanlarda öyle olmuyolar😂3.aydan sonra kendi kendine uyanır zaten meraketme
balim5858 İnan bu güzel bir şey , benim kızım 14 aylık geceleri sürekli uyanıyor uykumu aldığım tek birgünüm yok
cokgezenti_30 Kuzum11 valla başka türlüsü mümkün değil şekeri düşer sarılıpı artar daha tehlikeli ama sen bilirsin tabi kş yapıp yapmammak sana kalmış ben öyle sıkıyordum ki bazen elimin izinden kızarıp morarıyordu ayakları ama hastanede de böyle yapıyoruz biz bebeklere o yüzden onu. İyiliği için
Oyku_nisa Kuzum11 Ben uyandırmaya çalışmadım hiç memeyi ağzına dayadım emmeye başlayınca hafif araliyordu gözünü :)))