Benim 3 yaşındaki kızımda oldu geçen hafta bi ara çorap çıkarıp çimlere basmış ayağıma bişey battı dedi elletirmedi 2-3 gün sonra falan ayağı böyle kırmızı lekeli ve kaşınmaya başladı 2 gece uykusunda. Uyandı birde o kırmızı yerler sertleşti ayağının altı şişti korktum doktora götürdüm hemen acaba diken mi kaldı diye baktı bişey yok ayakları terlemiştir geçer dedi hametan ve dermatop karıştır sür kaşınırsa dedi gerek kalmadan kendiliğinden geçti