Edanurtas6565 beybisi be neler cektm o kokudan bütün özgüvenim yerle bir oluyodu ben nası koktugunu bilmiyorum ama birisinde daha vardı agzı cok kötü kokuyodu demek benımde öyle kokuyodu baş edemedim hem tek cözümü bademcikleri aldırmakmış kaç dr gittm ben ve en sonunda aldırdm bademcıklerı rahatladm koku moku kalmadı