Kızlar biliyorum erken diyeceksiniz ama oğlum 15aylık olacak bezi dolunca çekiştirmeye başlıyor yere yatırınca ayaklarını kaldırıyor Sizce eğitim vermeye çalışsam mı bugün bez almaya gittim külot bez alıyoruz fiyatlarda uçtu 2.kardeşi olacak doğmadan alıştırma mı yapsam