Dmt-01 bir hafta oncede biz yatırdik tek kolunda şişlik oldu ama ilk gün olmadı yada ben fark etmedim çünkü dışı değil içi sis elleyince içinde küçük boncuk gibi şişlik var dokunmadan belli değil bir kaç gündür de morluk var gibi oldu başka bir ebeye sorduk oda çocuk doktoruna götürün kasa yapilmis olabilir dedi yarın goturecem ama ne yapacaklar acaba