33 aylık oğlum var hazır olsun diye bekledim ama baktim olmayacak eğitime başladım. Köye geldik ailemin yanına bahçeli daha rahat okur diye. Bugün ikinci gün sürekli altına yapiyo sadece 2 yada 3 kere ancak zorla Lazimliga yapti. Varmi diyorum yok diyo. Kızınca ağlıyo ister istemez geriliyorum. Yemek sonrası yarim saat falan klozette otyrttum kalasını bence refleks olarak bilerek değil yaptı el salladık kendi sifonu çekti mutlu oldu ama. Naiman lazım akıl verin düzelecek mi alışacak mi :(( her yer çiş