Merhaba anneler yine ben.
1+27 günlük bebeğim var.
Uyku eğitimi vermek için çok erken olduğu için o zamana kadar olabildiğince az destekle bebeğimi uyutmaya çalışıyorum. Çok şükür pilates topunu bırakabildik. Kucakta pışpatla uyuyor fakat bu sefer de farkında olmadan sakinleşsin diye aynı zamanda yürümeye de alıştırmışım. O kadar çabuk alışıyor ki farkına bile varamıyorum yatağına alışmıştı mesela 1-2 kez salonda uyudu yine unuttu yatağını 🤦🏻♀️ bir de malum hava sıcak kucakta uyutmak aşırı terletiyor onu da beni de. Havalar iyice ısınmadan çözmeliyim bunu. Benim nasıl bir yol izlemem lazım bi sonraki adımım ne olmalı? yatakta sadece pışpat+emzik desteğiyle bu ayları geçirebilmek mümkün mü söylesin biri lütfen?