Nur_94 bir de sizi korkutmak istemem ama bizim bacaklarda morarma oldu. Yalnız benim oğlumda kalça çıkıklığı var bandaj kullanıyoruz bacaklarında ödem vardı. Bu yüzden de olmuş olabilirmiş. Geçen başka bir postta da gördüm, başka bir bebekte de kızarıklık ve şişlik olmuş. Eğer böyle bir şey olursa korkmayın.