Bugun 1 aylık oldu bebeğim. 1 aylık diye foto cekıyorlar ya cok heveslenmişyim ben de ama tüm gün onu susturmaya calısmaktan 1 tane fotograf cekemedim. Çok huzursuz bir bebek. Gözünü aglayarak acıyor ve aglamadıgı tek an 10 15 dakikalık uyudugu ara. Doktor kolik dedi. Hiç uyumuyor, hep aglıyor, gazı bitmiyor ve cıkaramıyor, sürekli emdikten sonra kusuyor dedik normal dediler. Ne zaman hastaneye gitsek uyuyacağı ve pamuk gibi olacagı tuttu. Bir Dr aldı karnına masaj yaptı, bizimkinin gıkı çıkmadı. Bak boyle yapacaksın dedi doktor. Yapamıyorum dedim, ben nasıl yaptım bak aglamadı dedi. Peki dedim ama hastaneden çıkınca basladı aglamaya. Kucaktan indiremiyorum, hafif dalınca yataga koy uyku alıskanlıgı için ilk adım dediler, yatagına bıraktığım an uykusu gidiyor aglamaya baslıyor ve hersey basa dönüyor. Geceleri 15 30 dk belki uyuyor sonra aglayarak uyanıyor, pıspıslamak yetmiyor, kucaga almak yetmiyor, plates topunda zıplayıp, evi defalarca turlayıp kucakta pışpışlayıp emzirik bazen saatler sonra uyutuyorum yine 1 saat olmadan uyanıyor. Artık rüya gercek karıstı, günler birbirine girdi. Dısarı cıkartalım arabaya bimdirelim dedik ama ne zaman dısarı cıksak eve gelince 24 saat asırı huzursuzlandı ve normalden daha cok katıla katıla agladı. Beyaz gürültü, fön, makine sesleri hiç işe yaramadı. İlk günlerde göğüslerim sütten tas gibi oluyordu artık boş sünger gibiler. Ne yiyeceğimi sasırdım. Doktor süt, yogurt, peynir, cay, kahve, çikolata, tahin, susam, yerfıstıgı yeme gazı artırır dedi. Evde yemek yapamıyorum bebeği bırakamıyorum esim dısardan getiriyor bir aydır, yemem de düzensizleşti. Ne yapacagım bilmiyorum sürekli aglıyorum, Allah beterinden saklasın insallah ama cok zormus. Bebeği böyle olan anneler siz nasıl basettiniz?