Kızlar merhaba sabah 9 buçukta aşı oldu oğlum. Eve gelince şurup verdim 4 te ateşi 37.2 cüvarı oldu tekrar verdim şimdi yine ateşi 37,1-2 gibi yine vericem bekleyip. Ama kaç gün sürüyor bu ateş? çok gerildim. Kızımda aşıların hiçbiri ateş yapmamıştı çok acemiyim bu konuda😔