burcuali07 Arkadaşlar merhaba kendisi ya da çevresinden ailesinden biri epilepsi hastası olan var mı ? Hastalık süreci ilerleyişi ve tedavi sonucu nasıl oluyor ? Kalıcı mı tedavi edilebilir mi ? Bilgisi olan yardımcı olabilirse çok ama çok sevinirim 🙏🏻
As1ioz burcuali07 benim kardeşimin oglu dogdu 40 lıylen nobet gecirdi hemen tedavisine baslandı 2 yasında bıraktılar ilacı suan 6 yasında bomba gbi tekrarlamadıda diger yigenimde epilepsi oda 2 yasında nobet gecirdi 9 yasında kestiler ilacı şuan 11 ondada tekrarlamadı cok sukur canım
BaranAlp58 burcuali07 yiğenimde var epilepsi 8 aylıkken başladı bayılma nöbetleri dalma dikkat dağınıklıgı vs var şuam 9 yaşında geçmedi hala ilaç kullanıyor ilaçtan sonra bir daha nöbetimz olmadı şükür 😇
Belinaymuhammadi burcuali07 benim yeğenimde olmustu canim iki sene ilac kullandirdilar ama duzenli ilac ornegin sabah 10 da veriyorsan akşamdan tam 10 da veriyorlardi iki sene sonunda şukur az az düsurduler ve tekrarlanmadı
ilahiyatci_Mom burcuali07 benm babam epilepsi hastası iki yıl oldu öğreneli . Yüksek eşikli nöbet hiç geçirmiyordu agzını sıkıyor ve bilincini o an kaybediyordu bikaç saniye sürüyordu bu . Gecen yıl iki gün ilacını almamıs yatılı gitmişti bi yere orda asırı kötü nöbet gecirdi . Sonrası hep nöbetleri tekrarladı . İlacının düzenini aksatmasaymış hep düşük sekilde nöbet gecirecekmiş ama bikez o şiddette geçirince hep yüksek geçiriliyor . Suanda sükür iyi keppra ilacını kullanıyor sabah aksam aynı saatlerde
burcuali07 BaranAlp58 Çok şükür 🙏🏻 peki ömür boyu kullanacak ilaçları mı denildi yoksa iyileşme durumu ilaçları bırakma durumu söz konusu mu ? İnşallah iyileşir bir an önce Allah ım şifa versin inşallah tüm hastalara 🤲🏻🙏🏻
BaranAlp58 burcuali07 sürekli kontrol altında duruma göre hareket ediyorlar ilaçların dozunu falan azalttılar ama net bi bilgim yok cnm ya
burcuali07 Belinaymuhammadi çok şükür canım çok sevindim inşallah bütün hastaların başına darısı ve inşallah bir daha da tekrarlamaz 🤲🏻🙏🏻🙏🏻