Esinkrglle yok canım mama veren herkese öneriliyor. Gün-de 3 defa mama veriyorum bebeğime geri kalan zamanlarda emziriyorum ve eds kullandım. Çocuk huysuzlandigijda biberon yerine kateteri mememe yapıştırdım ve mamayı öyle verdim benden de arada süt geldi zaten kateteri arada kırıyorsun ki onunda geliş hızına alışmasın. Çok da iyi oluyor hem seni emiyor hem biberon yok arada.