Gygy cNım eski postlara baksana bende daha önce açmıstım kimse cevap yazmamıstı bugün eski postları buldum onlara sorcam sorular belki dönen olur. Bu arada bende medipole gelcem. İsilikte çok sıcaktan oluyormuş bizim ev çok sıcaktı benimkindede hep böyle kırmızı kırmızıydı ama odayı değiştirdim geçti. Sizin odanız sıcak mı