Ahkalbim 93ipek35 Şimdiden kolay gelsin yemez ağlarsa sen gül hiç bişey yokmuş gibi morali düzelince dene istemeyince bırak bu yöntem çok iyi inadına gül ki bebek de mutlu oluyor yüz ifadesi çok önemli deneyimledim 😊
Balbocegimkizim_42 93ipek35 bizimkisi de tarhanadan başka birşey yemiyor. Bebek tarhanası alıp ev yapımı ile karıştırıyorum yedirirken de tahıl karışımı var Bebelac’in ekmek niyetine de onu katıyorum miss🤭 çok şükür bi bunu yiyiyor köylü güzelim 😅😅