Merhaba güzel anneler 1 haftalık annemin 2.3 kere büyük wc yaptım daha da yapmadım bebeğime de daha 2 gündür süt verebiliyorum emiyor yani çocuğum da gazlı kaka yapamaz oldu acaba bendeki yapamamnın şeyi cocguda da geçti sanırım fikri bilgisi olan varmı