Kızlar merhaba 2 tane normal doğum yaptım 1 hafta evvel spiral taktırdım bugün vajinamda minik bir et parçası elime değdi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda çok tedirgin oldum yarın doktora görünmeyi de düşünüyorum ama öncesinde size de sormak istedim