YigtnAnnesi Nltka benim vardı hamilelikte alırız dediler yumurtalıklarına zarar vermis oluruz dediler sezeryanla aldırdım baya buyukmus oda aradan çıktı bebeğin çıkış yerinide zorladı , et yağ kıl tabakasiydi
Nltka YigtnAnnesi anladım geçmiş olsun . Benimde bir sonraki kontrolde belli olacak alınıp alınmayacağı biri alalım dedi biri kontrol edelim dedi kafam karıştı