Beybii0805 Merhaba anneler, çalışıp doğum yapan anneler doğum paralarını nasıl aldınız kaç parçada ve ne kadar tutarında aldınız ?
Fatmaaydn Beybii0805 Ben 2 parçada aldım 8 bin küsür yattı benim ayrıca da 300 tl de emzirme parası aldım
Adaalyamom Bende nisan da doğum yaptım bekliyorum daha gününün dolmasını emzirme ve çocuk prası için nerden almm gerekiyor ?
Ardahsyn Adaalyamom e devlete gir canım orda herşey gözüküyor bi maaş kartını oraya kayıt yp kartına yatsın PTT le uğraşma BN öyle yptım hatta bugün yarısını da aldım
Beybii0805 Adaalyamom emzirme doğum yapınca otomatik yatıypr doğum yardımı ücreti sosyal hizmetlerden başvuru yapmanız gerekiyor
Beybii0805 Ardahsyn beni bugun sgkdan bilgilendirdiler 2 parça dediler ilki 5 gğn içinde yatacakmış 2703 tl dediler az geldi diğer kalanı da rapor bitince ama onun tutarını göremiyorlarmış anlamadım normal mi 37. Haftada ayrıldım izne
Ardahsyn Beybii0805 BN 32 haftada çıktım okadar aldım normal degil tabi 170 ara ora daha iyi bilgi veriyor birde e-devletten bak canım
srpl341313 Beybii0805 emzirme nasıl otomaikten yatıyor biz aradk dediler başvuru yapmanız lazım hastaneden online dedi