Gigyyy Mltmyigit 3 saatte bir 60 veriyorum Bazen 2.5 saatte ağlıyor ,sütüm yetersiz emziriyorum ama yetmiyor çocuk ağlıyor sadece mama diyebiliriz yani ☺️(şimdi gördüm ay olarak sormuşsunuz biz daha 21 günlüğüz ☺️)
Grlnl Mltmyigit çok katılıyorum 🤦🏼♀️Bende bir postu 3 kere yazdım cevap vermediler 🤷🏼♀️ Benim bebeğim 40 günlük o yüzden size yardımcı olamıyorum ne yazık ki bilgim yok ama çok haklısınız valla