Busu aynı durumdayız… 3 aylıkken cesaret ettim, randevu aldım ama sonra iptal ettim randevuyu pandemi döneminin en tap noktasıydı… bizimki de anca Eylül-ekime kalacak 9-10 aylıkken. Keşke cesaretim olsa ama baya korkuyorum, çok korunmasız geliyor bebeğim için 😔