Prensesim2507 Merhaba kızlar bebeğim 10 ay 2 günlük kan damlası kullanmadık kabızlığımız olduğu için şimdi artık kullanmaya başlıcas bi doktor kullanma bi doktor kullan diyor kararsız kaldım birde kızım 8.800 8 damla ver dedi aç karnına mı veriliyor
Med Memnun değil burdaki çoğunluk. Bende dahil. Bestiron aldım ben. Emzirmeden 1 saat önce veya emzirdikten 1 saat sonra veriliyor bizimki.