morkalp işte benimki de sizin dediğiniz gibi saatte ortalama 20 kere falan kustuğu için , günde 1-2 defa kussa başım gözüm üstüne deyip oturcam. Burdaki çoğu arkadaş 6. Ayda azaldı veya kesildi diyor . İnşallah azalır ya da kesilir bizim de. 😐 bazen o kadar yoruluyorum ki sütten kesip tamamen mamayla besleme düşüncesi geliuor belki o zaman kusmaz diye.