Findikfistik Nurcanerva Bizimki de 2 aylıkken o kadardı. Ama 3. Ayda ve 4. Ayda azaldı kilo alımı. Ama 2 aylık bi bebeğe göre evet bence çok aşırı olmasa da kilolu. Kaç kilo doğdu bu arada?
Cheddar Nurcanerva doğum kilosunu baz alarak persentil tablosuna bakabilirsiniz. Her bebeğin gelişimi farklı çünkü
Ultraslan40 Nurcanerva doktorunuz iyi diyorsa iyidir buradaki insanların bebeği daha kiloluysa zayıf, daha zayıfsa kilolu diyecektir.
N54esrin Nurcanerva benim kızım 3525 kilo doğdu 2 aaylıkken 6 kiloydu ebe bana çok iyi kilosu demişti mamayla mı besliyosunuz
Cipiti Nurcanerva bizimde öyle 3290 doğdu 2,5 aylık 7.150 kilosu doktor biraz abartmissin dedi 😄😄 ama kötü bişey demedi
Nurcanerva Cipiti benimkide masallah dedi sadece kotu bisey demedi boyuda 60cm ama goren obez olcak çocuk diye sanki habire ben biseyler yediriyomusum gibi ne yapa bilirim sadece anne sutu veriyorum
Fatmagunaay Masallah bunu en iyi doktorunuz bilir bence boyu ve doğum kilosu önemli. Benim bebeğim de 2 ay 9 günlük 59 cm uzunluğunda 5530 kilo 3625 kilo doğmustu. Doktorumuz normal oldğunu söylemisti.
ikizbabymom Nurcanerva ya 2 aylık bebeğe ha bire ne yedirebilirsin saçmalamışlar.büyüdükçe kilo alımı yavaşlıyo duruyo hatta bazen geriliyo yürümeye başlayınca atıyolar o kiloyu
Cipiti Nurcanerva bende sadece anne sütü emzirme aralığı yapamıyorum bebek ne zaman isterse veriyorum emzik almıyor o yüzden memede hep anne sütü obez yapmaz diyorlar birde hareketlenmeye başlayınca ve dis çıkarma dönemlerinde azaliyormus doktor bişey demedikce devam🐣🐣
keskebirazuyusam Benim oğlum 3800 gram 51 cm doğdu. 1 aylık aşısında 5500 gram 59 cm olmuştu, hiç hesaplamadım acaba fazla mı diye. Hemşire de bişey demedi
KevserKaan Nurcanerva alt, sınır normal birde üst sınır var 😊 internette öyle gösteriyo. Boyu biraz uzun olduğu için daha zayıf görünüyo 😍😁 sağlıklı olsunlar da kiloları pekte önemli değil ♥️
Fundakara Nurcanerva canım bana obez olur dediler olmadı şükür ama anne sütüyle besledim mamayla olunca kiloya dikkat ediliyormuş başka bir postta görmüştüm anne sütüyse hiç kafaya takma benim oğlan daha fazlaydı şimdi 5 buçuk aylık hala fazla ama yavaştan boya gidiyor çok hareketli bu ay çok almadı gibi görünüyor gözüme bakalım gidicem doktora 6 ayında
Esin12121212 Nurcanerva Doğum kilosu önemli biz 10 ayligiz 12 kilo ama kaygı etme iyidir hemen toplanir
busrasilra14 Nurcanerva dusunuyorumda benim de bebegim 3450 grm dogdu. Ve hep tosun gitti. Ne sakincasi varki. Mama vermiyorsan anne suti veriyorsan yariyor iste demekki. Zaten ek gida emekleme yurume derken vercekler.. benim doktorum hep diyor onden gidiyor ama sutun yariyor diye mama versem azalttircak
Denizgozlum Nurcanerva doğum kilosu önemli burada. İlk 3 ay kilo Alımında her ay için 600 gr alt sınır - 1200 gr üst sınır kabul edilir. 3. Aydan itibaren kilo alımı düşer. Bu koşullarda yazdığınız doğum kilosuna göre üst sınırı geçmiş kilolu. Beslenme aralıklarına dikkat edin siz yine de az kilo kadar fazlası da iyi değil
Nurcanerva Denizgozlum anne sutu istedikce veriom saat ayarlayamiyorum cunku bi gunu bi gununu tutmuyo malesef