Semrayys zaten ilk ay emmemek için çırpında zar zor başladı emneye mamayı kestim kırkı çıkmadan ama her emme saatinde aynı çile😞 tüm evi geziyoruz kucağımda emiyor anca o da gıdım gıdım gaI çok oluyor ondan kaynaklanıyor die düşünüyorum inşallah zamanla hepimizin bebekleri seve seve dakikalarca emer🤲🏻