NaimeYilmaz Merhaba, Oğlum 9 aylık. Ek gıda ve mama sonrası gazlı bezi parmağıma dolayıp ılık suya batırıp ağzının içini dışını temizliyordum ama artık alttan 2 dişimiş çıktı. Baya zor oluyor ve takılıyor. Sizler ağız temizliğini nasıl yapıyorsunuz?
Eceaydin05 NaimeYilmaz bende burda durayım. Ek gıda tadımlarındayız şuan. Bir şey yapmam gerekiyor mu temizlemek için. Henüz dişimiz yok 😁
Thesra NaimeYilmaz Diş fırçalaması yapıyorum ben.. Bu parmağa geçirilen diş fırçaları var onlarla ağız ve dil temizliğide yapabiliyorsun😌💐💐
Alyask NaimeYilmaz bebegınız bızden 2 gün kücük 🤗 bende su verıyorum başka bısey yapmıyorum bızımde ıkı dışımız var altta😍
NaimeYilmaz Eceaydin05 NeslihanBusra Alyask Gulom34 Aslında bende öyle biliyorumdum... Sonra bazı ağız hastalıklarını araştırırken bazı uzmanların temizliğinde gerekli olduğunu savunduklarını okudum. Benim doktoruma göre de sadece su yeterli. Ama ben ekstra temizlemeyi tercih ediyorum.
NaimeYilmaz Uzaymekiii Thesra Aynısı sanırım? Bende onlara hevesliyim ama ağzını açtırır mı şüphedeyim 🙇♀️ Biraz geniş sanırım?
Thesra NaimeYilmaz Hayır acıtmaz sanırım yumuşak onlar ben normal diş fırçası kullanıyorum ama o daha iyi olur ☺️
Uzaymekiii NaimeYilmaz yumuşak silikon gibi bi madde zaten acıtmaz hatta bazen şüpheye düşüyorum acaba temizliyor mu diye😂
Thesra NaimeYilmaz 🤭🤭 Yanlış anlaşılma olmuş.. Açtırır ya seviyorlar böyle ağızlarına giren şeyleri çünkü ısırıyolar ya hoşlarına gidiyor muhtemelen onuda ısırmak isteyecektir hatta sen işlemini yaparken dişleride rahatlıycaktır☺️
Uzaymekiii NaimeYilmaz ahahaha komple yanlış anlamışız🤭 yani benim kız herşeye ağzını açtığı için kolay oluyo ama tabi bebekten bebeğe değişir bilemedim oyunla falan alıştırabilirsiniz belki😌
NaimeYilmaz Thesra Uzaymekiii 🙈 teşekkür ederimm bende sipariş vereyim o zaman onlardan. denemekten zarar gelmez hem dişleri rahatlar. Hangi marka kullanıyorsunuz? Nukun var mesela bakım seti diye geçiyor.
Uzaymekiii NaimeYilmaz smiley baby diye bi marka ama muhtemelen her markanın aynıdır diye düşünüyorum eşim eczaneden almıştı yanlış hatırlamıyosam