Yatağının koruması yok mu? Yoksa siz içinden çıkamayacağı bir sistem oluşturun, ya da kameralı telsiz şart. 2. El motorola monitörlü telsize 250 tl verdim. Cok cok memnumun. Oğlum üstünü açmış mı, açmamış mı bunu bile yattığım yerden görebiliyorum. İmkanınız var ise tavsiye ederim.