Belinaymuhammadi Ilknur60 ben yaptım silik çıktı adetim 5 gün geçti yine biraz silik çıktı 6ıncı günde koyulaşmaya başladı
Ilknur60 Ben de erken gebelik teSti yaptım biraz önce hafif görülmeyecek kadar bir silik çizgi var. Adetime iki gün var eğer gecikirse bir daha denemeyi düşünüyorum.
Ilknur60 Evet canım biraz önce yaptım kafam karıştı belki de yarın gider kan testi veririm bilmiyorum.