Selamlar.ayagi çok ufak 10 aylık kızıma ilk adım ayakkabı baktım sandalet tarzı .vicco 19 numaradan başlıyordu.buyuk geldi .kız bebek anneleri Bizim gibi 19 numara büyük gelen varmı.bir yasa kadar fazla büyüyeceğini de sanmıyorum.su anda giydirmiyorum aslında ama yaza da böyle buyuk gelirse sıkıntı olur.bir de çorapsız giydirdim.acik diye bazi yerleri.kucuk ayak anneleri siz nasıl yaptınız kaç no ile başladiniz.disarda artık ayakta duruyor diye alayım demistim