Cancan-13-03 Mina0202 bugün başladım bende doktor kilo alması lazım dedi Ar kullanmamı söyledi İnş aldırır bakalım 🤔
Hllmng Mina0202 kızım aşırı kusardı 8. Ayda doktorumuz Ar mama önerdi ve hayatımız normale dönmüştü. Deneyin rahat eder bebeğiniz inşallah
Swmkva Mina0202 biz kullandık bir süre , kusmayı belirgin şekilde azalttı kilo alımı da artmıştı fakat sonra ben Bebelac thickenner a geçtim , normal mamaya kıvam artırmak amacıyla katılıyor
Cancan-13-03 Mina0202 aşırı denilecek kadar yoktu aslında ama doktor kilo olarak az gördüğü için ar önerdi diye düşündüm yediğini ilk kez kullanmaya başladığımız için verdi sanırım bir sonraki kontrolde soracağım bende o an çocukta ağlıyordu çok kalamamıştık odada sizde kusma çok mu size neden önerdi
Mina0202 Cancan-13-03 benim kızıma reflü olabilir diye ilaç verdi doktor ben ilaç kullanma taraftarı değilim onun yerine araştırıp kendim buldum bu mamayı dememeye karar verdim yarın başlayacağım inşallah iyi gelir kusması normal seviyede
Hllmng Mina0202 etkiledi doktor haftalık kilo takibi yapmıştı bebeğim çok hızlı düzeldi 1 yaşından sonra bu durum kendiliğinden düzeldi bizde mamayı doktor kontrolünde kestik
Berkayveannesi Swmkva Biz de bebelac ar kullandık.Kabızlık yapacağına ishal oldu bebeğim.Onun için kestik.
Ecoo Ben ogluma aptamil verince zehir vermis gibi 5 dakika si ra bas bas bagirior gaz yapior sanirsam bana göre en güzel mama hipp combiotik pre
Swmkva Berkayveannesi ilginç,halbuki çok kıvamlı olur ar mamalar , benim söylediğim Bebelac ar değil, thickenner denen bir çeşidi ,normal mama hazırlıyorsunuz herhangi bir mama ile ,içerisine thickenner dan çok az koyup karıştırıyorsunuz ,
Berkayveannesi Swmkva İçinde keçi boynuzu özü vardı.Ona mı hassasiyet gösterdi anlamadım.Hatta mamayı kesip tekrar başladım,yine aynı tepkiyi verdi.
Mina0202 Aslında her bebek farklı ve özeldir dolayısla birine iyi gelen mama diğerine kötü gelebilir rsadece genel yorumlardan hareketle bilgi sahibi olmak istedim teşekkürler :)