Zelisblt sdfffgrbz yürüteç kullandınız mı, gnlde yürüteç kullanan bebeklerde çok olur. Eltim oğlunu sürekli yürütecek koyardı çocuk 2 yaşına giriyordu hala parmak ucuyla yürüyordu :)
uykusuzMoMm sdfffgrbz normal kuzum oglumda oyleydı sıkıntı edıyordm tutup yürümeye baslayınca tam bastı hatta sımdı bı basıyor sankı evde öküz depiyor😅😅😅