Haziran98 3 öğün 2 öğün diye sınırlama bence yeme durumuna göre ayarla. Ben öyle yapıyorum 1 yaşına kadar asıl beslenme kaynağı anne sütü olacak %70 anne sütü %30 ek gıda. Doktorumuz günde 1 - 1,5 en fazla 2 çaybardağı ver fazlasını verme dedi bende ona göre ayarlama yapıyorum zaten öncesinde ve sonrasında emzirdiğim için çok fazla yemiyor.