Newmom Yaserinannesi 1 ay opdm bir ay lekeelnme gbi birz ondn fazlw gordm koyu renklidi bnmki ondan sordm da
fatima Newmom yok yok bende şubatta lekelenme oldu. böyle adetin son günü gibi kahve rengi. sonra daha olmadım
Yaserinannesi Newmom bilmiyorum bende hiç böyle bişey olmadı ama yan etkilerinde var mı onu da bilmiyorum yani yeni doğum yaptık sonuçta lekelenme gibi olsam bile sorun olduğunu düşünmezdim
Newmom fatima cok sagol canim bu adet gormeme isi cok.kotu ya hep kafanda acaaba olacak oysaki duznli kulkyrm bn hapi
Zuleyha2323_23 Mehmetalininannesi Benim bebegim de 5 aylik olmasina 18 gun var bende kullanabilrmiym acaba
Sumeyra-7 fatima merhaba uzun zaman olmuş ama kırkım bugün çıktı ilacı bugün aldım amamedet.gormedim hafif lekelenme var sabahtannberi.nugun basliyim mi kullanmaya ?
Tubaomerberzan Mehmetalininannesi nasıl kullanacaz peki . 40 im çıktı 10 gün önce regl olmadım . Regl iken alinmasi lazim degil mi dogum kontrol hapinin .