Kızlar 16 ay 17 günlğk kızım var .12. Ayda gittik yok dendi arayacağız dendi.henüz aşı gelmedi .ne olacak şimdi 18. Ay aşısı geliyor .hemşireyi aradım 2 yaşını doldurmadan yaparız dedi ama 18 ay aşımızı erteleriz dedi. Bu aşı tek doz.bizim gibi henüz olmayan duruma hakim olan varmı nasıl oalcak